Veelgestelde vragen

Heeft u hulp nodig bij een bestelling of heeft u een vraag die u direct beantwoord wilt hebben? Hieronder vindt u antwoorden op onze meest gestelde vragen.

Kan ik mijn tuinmeubelen echt buiten laten staan, ongeacht de weersomstandigheden?

Absoluut. Onze meubels zijn gemaakt van zandgegoten aluminium dat is gepoedercoat voor een mooie en duurzame afwerking. Het roest of rot niet en kan inderdaad onbedekt buiten blijven staan, zelfs tijdens de strengste winters.

Onze kussens zijn weliswaar waterbestendig, maar moeten afgedekt worden wanneer ze niet worden gebruikt, om ervoor te zorgen dat ze jarenlang in uitstekende staat blijven en klaar staan ​​als je ze nodig.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Levering duurt meestal tussen de 2 en 10 dagen, afhankelijk van de grootte van je bestelling.

Hoe pas ik een promotiecode toe?

Zodra je winkelmandje compleet is, ga je naar de kassa waar je de kortingscode in het daarvoor bestemde veld Kortingscode kunt invoeren en op Toepassen kunt klikken.

Hebben jullie een fysieke winkel of showroom die ik kan bezoeken?

We hebben momenteel geen winkel of showroom in Nederland.

Welke betalingsmethoden accepteert u?

We accepteren betalingen via MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Diners Club, Discover, PayPal, Apple Pay, Google Pay en Shop Pay. Je kunt er ook voor kiezen om per bankoverschrijving te betalen.

Hoeveel gewicht kunnen de stoelen dragen?

We hebben onze stoelen getest met het maximaal beschikbare testgewicht, 110 kg. Al onze stoelen en banken hebben de stresstests van EN 581 doorstaan. Dit betekent bijvoorbeeld dat de stoelen bestand zijn tegen een persoon van 110 kg die 50.000 keer gaat zitten en op de rugleuning leunt. Voor de tests is uitgegaan van een persoon van 110 kg en voor de banken van twee personen van elk 110 kg. We hebben de meest veeleisende stresstests uitgevoerd, ontworpen voor commercieel gebruik, zodat onze stoelen en banken structureel geschikt zijn voor gebruik in bijvoorbeeld hotels en restaurants.

Waar is de parasolvoet van gemaakt?

In tegenstelling tot aluminium kan dit materiaal gaan roesten als het niet goed wordt onderhouden. Daarom vraagt het om extra zorg om zijn beste uitstraling te behouden.

Levert u ook bijwerkverf?

Ongelukken gebeuren en wij zijn er om te helpen.

Ga naar deze pagina om lak in de gewenste kleur aan te schaffen. Als je hulp nodig hebt met je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

{"type":"root","children":[{"type":"paragraph","children":[{"type":"text","value":"Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren als je niet tevreden bent. De retourvoorwaarden kunnen variëren afhankelijk van de reden. Ga voor meer informatie naar ons retourbeleid: "},{"url":"/pages/ruckgaben-und-ruckerstattungen","type":"link","children":[{"type":"text","value":"Retourbeleid"}]},{"type":"text","value":"."}]}]}

Hoe kan ik een kopie van mijn ontvangstbewijs krijgen?

Om een kopie van je factuur te krijgen, log je in op je account, ga je naar "Account", selecteer je de bestelling waarin je geïnteresseerd bent en klik je op "Factuur downloaden".

Verkoopt u hoezen voor de meubels/parasol?

Leveren we geen hoezen voor onze meubels of parasols.

Bieden jullie een montageservice?

Bieden we geen montageservice. We kunnen echter met een gerust hart zeggen dat onze meubels heel gemakkelijk te monteren zijn.

Je kunt de montagehandleiding vinden op onze productpagina's onder het kopje "Montagehandleiding".

Bieden jullie financierings- of betalingsopties op afbetaling?

Lazy Susan biedt geen financierings- of betalingsopties in termijnen. Als u echter PayPal kiest, kunt u mogelijk in drie termijnen betalen voor bestellingen tussen 30€ en 2000€. Ga voor meer informatie naar PayPal

Kun je niet vinden wat je zoekt?

  • Bel ons

    Ons vriendelijke team staat voor je klaar van maandag tot en met zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur. Neem contact met ons op via 085 0644 060 en we helpen je graag verder.

  • E-mail ons

    We staan 6 dagen per week voor je klaar en proberen zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Een van onze medewerkers neemt binnen 1-2 dagen contact met je op. E-mail ons op service@lazysusantuinmeubelen.nl.

  • Chat met ons (Alleen Engels)

    Onze live chat is er om je te helpen als je op zoek bent naar een direct antwoord. Klik gewoon op het pictogram rechtsonder in je scherm om te beginnen.